vineri, 2 ianuarie 2015

Despre mine & Contact

Bună tuturor celor care mă urmăresc, și nu numai! 
Bun venit pe blogul meu!

Mă numesc Andreea și am douăzeci și unu de ani. După câte se poate observa, dețin un blog, și enume Padeniye; un site cu și despre cărți. Numele blog-ului, în limba rusă, înseamnă "a cădea". Inițial l-am ales pentru că îmi plăcea foarte mult cum sună, dar după un timp mi-am dat seama că ar putea semnifica faptul că îmi cad cărțile în brațe, sau cam așa ceva. Nu știu dacă este prea relevant ceea ce am spus. 

EDITAT: Blogul și-a schimbat denumirea, și ca să sune puțin mai serios, îmi poartă numele. Dar activitățile de pe el rămân aceleași; tot cărțile sunt personajele principale, tot ele primesc cea mai multă atenție.  

A fost înființat pe data de 4 martie 2014, din dorința de-a mă perfecționa în ale scrisului, dar și din cauza faptului că urmăream câțiva bloggeri destul de des, și eram curioasă să încerc și eu să văd cum este. Cu toate că am mai deținut un blog, în 2011, exact atunci când m-am alăturat oficial acestei comunități, și anume Scăpărând printre degete, acela nu se ocupa cu astfel de postări. Era mai mult pentru că eram destul de plictisită, și voiam să mă ocup cu ceva, care să mă țină mereu într-o continuă "mișcare". Dar l-am șters imediat cum l-am făcut pe acesta, din cauza faptului că nu mă mai simțeam apropiată de acela. Simțeam că ceea ce postam nu avea vreo semnificație, ci doar chestii anapoda.  

Câteva lucruri despre mine: Îmi place să desenez, și pot spune că există o oarecare scânteie de talent în degetele mele, dar din păcate acest lucru nu a fost șlefuit. Scriu, cochetez cu acest hobby de câțiva ani, și pot spune că-mi place la nebunie ceea ce fac. Cu stilul pe care-l am încă nu sunt prietenă, deoarece sunt mereu într-o continuă perfecționare, atunci când vine vorba despre acest aspect, așa că nu sunt deloc mulțumită de el. Sunt unul din acei bloggeri care-și dorește să publice o care într-o bună zi, sau dacă nu se va întâmpla niciodată, măcar să am una terminată; am începute foarte multe, dar la care mă gândesc serios ar fi doar două, care mi-au ajuns la suflet. Dacă nu mă voi putea împărți în amândouă, măcar pe Influență peste ani. Este puțin mai diferită. Ca persoană, sunt o fire foarte timidă, sufletistă și foarte nesigură pe propria persoană. Dar sper să-mi rezolv aceste probleme cu timpul. Am o plăcere atunci când văd tot felul de lucruri vechi, sunt o fană a secolelor XVIII-XIX, mă atrage tot ceea ce ține de acea perioadă, așa că încerc să citesc cât mai mult despre acești ani. Dar în principiu despre aristocrație, și cum se trăia în acea vreme. 

Revenind la blog. Cu toate că în marea majoritate a postărilor pe care le-am făcut sau le voi face în viitorul apropiat, veți putea găsi recenzii ale cărților pe care le-am citit, pe el nu veți descoperi numai astfel de lucruri. Îmi place să urmăresc filme și seriale, așa că atunci când voi descoperi unul dintre aceste două, îmi voi spune părerea. Nu se va întâmpla de fiecare dată - deoarece vizionez destul de multe filme -, ci doar dacă mi-au plăcut foarte mult (în ciuda faptului că este probabil să nu le dau chiar maximul de stele, dar totuși îmi voi spune părerea), sau cele care au reușit să-mi lase un gust amar în gură. Știu că pare un blog la fel ca majoritatea, ce se axează cam pe aceleași țeluri, dar sper totuși să reușesc să-l fac puțin mai diferit. Trecând peste acest lucru, pe lângă ceea ce-am spus mai sus, iubesc foarte mult muzica, de la cea clasică și country, până la muzica rock, pop și dubstep. Așa că, din când în când, vă voi mai arăta și câteva melodii care-mi plac foarte mult. Mai nou m-am îndrăgostit de melodiile celor de la Globus, iar trupa mea preferată este Depeche Mode.  

Cărți preferate: Tess d'Urberville de Thomas Hardy, Iubire și sânge de Catherine Delors, seria Temeraire de Naomi Novik, Sissi: Împărăteasa Austriei de Jean des Cars, Enigma Otiliei de George Călinescu, seria Grisha de Leigh Bardugo și Jertfa iubirii de Jojo Moyes.

Așa cum se obișnuiește pe Goodreads, pe Booktopia sau pe alte site-uri care se ocupă cu [,] cărțile, și anume să se ofere note acestora, sub formă de steluțe, așa le notez și eu pe blog. Iar acestea sunt: 

cinci stele: îi ofer cărții care mi-a plăcut foarte mult, negăsind nimic să-i reproșez, ideea să mă surprindă și încânte, iar stilul scriitorului să mă atragă.
patru stele: celei care mi-a făcut plăcere să o citesc, dar în ea s-au regăsit mici aspecte care nu mi-au plăcut, sau nelămuriri care nu au fost elucidate de către autor. Aici fiind vorba de cărțile stand-alone.
trei stele: a fost drăguță, dar atât. Nu m-a impresionat mare lucru din ea, și nici prin felul cum scrie autorul respectiv. 
două stele: cartea a fost scrisă într-un mod greu de înțeles, acțiunea nu a existat (chiar dacă ar fi fost nevoie de ea), și m-a plictisit groaznic. 
o stea: cartea care nu respectă nicio normă literară. O pierdere uriașă de timp, bani și hârtie ce ar fi putut fi folosită în scopuri mai bune.   

Mă puteți contacta pe adresa de e-mail: Pandelea.Andreea24@gmail.com 

*
Sper să vă placă ceea ce voi scrie în continuare, nu ezitați să-mi dați follow dacă doriți să fiți la curent cu ceea ce am mai postat, sau dacă nu aveți blog, să mă urmăriți pe pagina de facebook a site-ului, cu același nume. 
Lectură plăcută!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu